Hejhopp

Jag vill bara använda min yttrandefrihet och säga: ÄT INTE PÅ DINNERS! Deras mat gör dej inte glad kan jag lova. Jag och min kollega (Johanna) åkte till dinners för att äta en efterlängtad lunch idag. Jag beställde en grekiska sllad dränkt i vinäger eller nått annat och johanna en höstsallad. Salladerna hade priset 69 kr och så bestod dem av mestadels en dl alladsblad oh 10 räkor eller 10 fetaostar. Fy då besvikna vi blev. Men ett ställe jag ska hylla istället för att dissa är Vivaldi!  Dem har världens godaste sallader!


image40


/Amanda

Mina kommentarer
Postat av: J O H A N N A

vi käkade oss mätta på bröd istället ( jag ) :)

2007-11-08 @ 16:11:45
URL: http://JORYDBERG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0