AIK forever

Jag har kommit på en sak som jag skulle vilja göra i mitt liv. Jag skulle vilja bli aik aktivist/hulligan. Jag skulle vilja dyrka dem, åka på varje match stå i klacken sedan slåss mot bråkiga djurgårdare. Hur kul som helst men jag skulle kanske inte passa in tror jag, det är ju inte rikitgt jag. Jag har ju faktist aldrigt slagit någon i mitt liv förut bortsett från vissa gånger någon förtjänat det. :)



Mina kommentarer
Postat av: No name

Men Amanda det är ju Bajen som gäller!

2007-10-05 @ 17:26:08
Postat av: Amanda

Hahh nej ! skojjar du ? :O aik såklart ;)

2007-10-05 @ 17:48:35
URL: http://mandmyworldblogg.se
Postat av: J O H A N N A

Jag tycker du ska satsa på att stå i klacken :)

2007-10-06 @ 19:26:48
URL: http://JORYDBERG.blogg.se
Postat av: AIK ULTRAS

Tyvärr. Sätt dig på östra om något. Vi behöver inga fler såna som du på norra.

Men om du vågar får du gärna komma över till vår läktare och _vår_ sektion för att se om du klarar av det... Jag garanterar inte din säkerhet.

2008-01-27 @ 22:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0