Ge mig!

Ge mig jul nu! Jag  vill äta äta äta ! Knäck,  peppercakes, glögg, julmust, nejlikor,prinskorv, kola,
polkagrisar,eggtoddy, candy candy candy, och inte minst av allt utan GODAST! ....LUSSISAR MED TON AV SAFFRAN!!!! Så otroligt gott !! ge mig ge mig . Jag älskar julen så in i norden mycket! paket ; ge -få , bådadera sedan pyntning och shopping, julstök,och julpök haha nej skojja bara , rimma ju lite i alla fall ! :D Sedan lucia och julmarknad och sen har vi såklart adventerna! Julsångerna är också härligtt mysiga :) typ all i want for x-mas:) jätte bra låt. !:)




image37



/Amanda

Mina kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Det är klart jag ska klippa dig ! Men de hinner ju också på fredag tror jag :) ! pusss

2007-10-18 @ 10:05:16
URL: http://JORYDBERG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0