<3

Den 21/11 kommer en av världens bästa sångare hit till pytte lilla Svergie. Enrique Iglesias var namnet på denna otroligt begåvade sångare. Jag läste förra veckan på en engelsk sida över Enriques konserter och såg att han skulle komma till Sthlm men kollade på både på www.ticnet.se och www.ema.se men kunde inte hitta något om en konsert. Men idag när jag sitter och surfar lite olagligt frånvarande på lektionen så ser jag annonsen "Enrique till hovet 21/11". Jag sken upp, mitt hjärta började bulta och det var nästan så att en tår föll från min kind (av glädje menar jag då). Tack tack tack lilla Enrique för att du väljer att komma hit! Jag ska lätt boka biljetter så fort dem släpps men jag känner en viss oro över det  hela eftersom att han är en så pass begåvad liten man (precis som en liten Mozart sänd från ovan) att dessa biljetter hinner ta slut innan jag ens har slått nummret. 

 
image14 image15
image13


//Amanda <3<3


Mina kommentarer
Postat av: Ia

Haha, Amanda du är så jävla klockren! :D

2007-09-12 @ 19:36:51
URL: http://legolass.blogg.se
Postat av: Elin

säääämst amanda!!! gaaaah

2007-09-12 @ 19:39:51
Postat av: Nina

ja svara nog på det du skrev till mig.. :D

2007-09-13 @ 21:21:15
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

gör det du. hann inte läsa den igår, så det blir väl idag..

2007-09-14 @ 10:21:26
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0