6& the city

Åhh äntligen ! Idag fick jag reda på att världens bästaste serie; Sex and the city ska bli film! Helt otroligt...Filmen börjar spelas in om två veckor men kommer inte få premiär förs nästa år ; 2008. Ett helt år kvar men det orkar jag vänta, jag har ju i alla fall mina dvder;)



image10                      image11
                                                                                          





Jag har även vart hos tandläkaren för en vanlig undersökning....och jag hade inte ett hål!

Mitt råd är att :bli som mig;  borsta tänderna!


image12

Mina kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Nämen, så tandläkartiden löste sig :) vad bra!
Ja naturligtvis ska Pär bo hos oss, ska skriva med han direkt .
Love yo u:)

2007-09-11 @ 17:13:07
URL: http://JORYDBERG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0