Nej Peo!

Idag har jag haft en idrottslektion på feelgood där en man som heter peo jobbar. Hans sägs vara västmanlands äldsta artonåring. Med det menar jag att han är äldre än vad han tror själv att han är. Peo höll i passet vi hade. Alltså boxning. Jag går själv på boxning så jag är rätt bra....trodde jag men nej , peo skrev högt i mikrofonen om hur mina slag var. Eller ja en gång sa han till mig att komma i håg garden (man håller händerna nära ansiktet för att skydda). Jag blev sårad och självförtroendet skönk. Jag hatar han den snoffsiga lilla wannabe arotonåriga braten han ska inte komma till mig att säga hur jag ska göra. Usch och fy på dej peo, förresten du är inte så snygg som du tror, och borde inte du göra nått åt den dära rynkan du har?Vill aldrig mer se dig eller höra ditt namn ever again!


image26

Iamthaman och fortarande ung


Mina kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Svar på kommentar: Det kan du ge dig på att jag får äta om du köper :D!

2007-09-23 @ 17:09:06
URL: http://JORYDBERG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0