Nr 2

Hallå hallå!
Nu sitter jag och skriver på mitt andra blogginlägg.Igår var jag på Håkan Hellström på Gröna lund. Han var bra. Innan konserten var vi på stan och shoppade det var kul. Vi såg massor med danskar eftersom att det skulle vara match mellan Svergie och Danmark i fotboll. Jag tycket dock att danskarna var en liten smula taskiga, dem hade en plastdocka som dem kastade runt och slog på vilket jag tyckete kändes lite elakt. Men men det var ju tur att det blev oavgjort i matchen i allafall för då kan ju ingen bli ledsen ochså blir det mer rättvist så.Det var i alla fall en trevlig kväll på grönalund. :)


 image4                                                                                                                 

                                                                                                      image5

Mina kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Vad duktig du är :) Går det bra med bloggen?

2007-09-09 @ 16:34:34
URL: http://JORYDBERG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0