Therma Cut!

Ja, då har jag och Ia äntligen skickat vår beställning till TC ( therma cut). För er som inte vet vad detta är så är det magiska piller, man går ner i vikt av dem. Du kan gå ned ca 8 kg i månaden! Jag hade då tänkt att köra med dem under tre - fyra  månader så man i alla fall kan se en liten skillnad.Jag hade tänkt att mitt motto ska besannas. "SLIMMER IS A WINNER" . Jag ska inte endast knapra pillerna utan ska även äta mindre och träna mer. 



image23


/amanda

Mina kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Haha, 4 månader. Det är alltså 32 kg pucko ;) Man kommer inte se dig !
Pusss :*

2007-09-17 @ 20:34:42
URL: http://JORYDBERG.blogg.se
Postat av: Rob

"Mirakel" kallar du det själv. Dessa pengar skulle jag lagt på något vettigare. Vill du gå ner i vikt, finns det bara EN sak som du kan göra. Det är att ligga på energiunderskott på några hundra varje dag. lycka till.

2007-10-07 @ 00:02:46
Postat av: Ida

Hur gick det med detta? Fungerade det alls, eller blev det inget av varken det eller livsomställningen? *nyfiken*

2007-10-20 @ 21:25:39
Postat av: Jennie

Hittade en annons med Therma Cut och när jag sedan sökte på det hittade jag din blogg. Har det fungerat? Isåfall kan det ju vara en bra första start men att man också tänker på vad man äter och motionen, annars kommer man ju bara gå upp igen. Kan du inte vara gullig och maila mig och berätta hur det gick?!
Ha ett kanonbra år!

2008-01-06 @ 23:01:13
Postat av: jojo

Hejsan, skulle rekomendera dig något mycket effektivare, gå in på [email protected] , man går ner 2-5 kg i veckan, allt är naturligt. funkar verkligen, har själv sett resultat.

2008-02-20 @ 08:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0