FP= FRAMTIDSPANIK

Jag har ångest, panik och fruktan inför framtiden. Vad ska jag bli? Vem ska jag vara? Vart kommer jag att bostta mig? Det är en hel del frågor men mest av allt Vad vill jag egentligen? Jag kanske borde gå till en spåtant så slipper jag tveka vänta och undra så mycket. Jag vill veta nu vad jag ska göra efter gymnasiet; Ska jag öppna mitt egna lilla Café eller plugga till revisor eller kanske receptionist? Fast det jag helst vill är ju att arbeta utomlands på ett hotell eller en resturang, jag har även tänkt reseledare. Det jag tror att jag vill men som ofta ändras är vart jag vill bo å arbeta med, i nuläget precis nu alltså vill jag bo utomlands vid havet och äga ett pittoreskt hotell, kanske i Italien,eftersom jag drömmer om en Italienarpappa till mina barn Milo, Nemo och  Stella. (med massa mellannamn). Hur härligt låter inte det? Men sen kommer man fram till problemen...pengar och ja, det kanske är bra om man vet vem pappan ska vara. Om jag skulle gå till en spådam skulle att grubbel vara över  jag skulle veta min sludestination :) Så har ni nå tips på spådamer eller kanske andra yrken så kommentera!


 


Mina kommentarer
Postat av: Johanna Stekpanna

*
Du ska få låna min avslappningsskiva för ungdomar av mig :) Så hoppas vi att din panik för framtiden lugnar sig lite ;)
*

2008-01-05 @ 21:03:15
URL: http://jorydberg.blogg.se
Postat av: ottie

goshi! vilken ûber gullig bild!

2008-01-06 @ 15:55:52
URL: http://rekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0