if god can´t make me thin make my friends fat

Hallå :) Sitter här på en fredags kväll ensam...för första gången sen kanske september jag är sååå UTTRÅKAD! Gahhh vad ska man göra? Jag tänker på hur det kommer vara när jag blir gamal, tänk om man skiljer sig vad ska man göra då, och kanske inte har några kompisar. Ska man gå ner på stureplan som 50 + are och ragga inne på white room? Hum kanske..aja det får jag ta sen, Ha det bäst!

Amanda

Mina kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Du fick ju faktiskt komma till oss, så klaga inte ;)

2008-01-12 @ 11:11:43
URL: http://JORYDBERG.blogg.se
Postat av: chrille

du kommer aldrig bli ensam amanda :)

2008-01-12 @ 13:18:15
Postat av: Anonym

Nämen,,

2008-01-15 @ 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0