Jag har skaffat mig lite planer :)

Jupp det har jag ! Inom några år så kommer C och G hitta mig först G för vi ska ha ett äventyrligt liv eller snarare tid i livet tillsammans. Han tar med mig på Kreta och vi lever underbart men då precis när han gjort mig på smällen kommer G in i bilden och tar med mig till Paris! Jag lämnar G med ett brustet hjärta och tar farväl av Kreta. Väl i Paris tar C med mig upp högst upp  i eifeltornet, han tar min hand och frågar om jag vill gifta mig. Självklart vill jag det. Han köper upp hela eiffeltornet och bygger om det till ett hotell. Vi bor på hotellet och arbetar btw hotellet heter Le Amanda. C bryr sig inte alls om mitt kärleksbarn med G, vi skaffar  ju två egna med! C blir bara plast farsa åt min utomäktenskapliga son Gyros. Jag och C gifter oss på en strand i södra frankrike. Jag är den vackraste brud ever, med en klänning från Vera Wang (special beställd). Åren går vi lever lyckligt och underbart tillsammans men har fått tillökning. Lilla Stella och Milo. G kommer ofta på besök och träffar sin son och vi har en "affär" sinsemellan. C vet inget  och får aldrig veta något. C kan bara franska och G bara grekiska så dem kan inte kommunicera. *SYND* Thihi. Jag lever världens lyxigaste bästa kärleksfullaste liv och umgås i kretsar som Brangelina, trump, paris, Coco chanel (min granne) och ännu fler. Härligt va?

    <-----Mitt hem



With love / Amanda

Mina kommentarer
Postat av: Julia

haha, härligt liv ;D

2008-11-22 @ 17:03:52
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken jävla player du är pullan :D

2008-11-23 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0