Så här tycker jag om bad boys

Någon som såg på Världens härligaste män? ni som har det säger jag bara att jag inte tycker  att "Finnar" är bad boys, dem är ju tjocka ? right? kanske inte alla men många , sen bastar dem och slåss och är p.g.a våldet tandlösa. Sen dricker dem öl. Dem är överhäriga och har någon slags attityd som skriker " jag är en övervikig knutte på en förliten HD" Usch säger jag bara sähär sin min ideala Bad boy ut i alla fall; Mörkhåriga, tre dagars stubb, bruna ögon, vältränade-stora, långa, dricker sprit och röker men har ändå den dära figuren "fit for fight" dem har en attityd som säger: "i don´t care" använder jeans och en snygg t-shirt eller vid finare väder ingen alls!   Jag dras till bad boyen för jag tycker att deras attityd är så dragande.Påminner om bratzens men alla bratz är ju blonda. Big minus. Dem ser inte en och är nonchalanta men när dem väl ser en använder dem en som en binda och kastar bort den när man är färdig med den. Några exempel på riktiga Bad boys är :

Sean Penn
Benicio Del Toro
Colin Farrell
Och många fler ....



 




Vilken är din typ och why??



AMANDAAAA

Mina kommentarer
Postat av: Johanna

Du är king min älskade Panda Pulla ! Föresten, jag fick körkort idag :-) Bara så du vet !

2008-11-18 @ 17:06:28
URL: http://jorydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0