<3 C

Jag saknar så mycket. Alla utlandsresor malta, magaluf, kreta och Zakinthos. Jag saknar värmen och människorna. Ja till och med lilla rika ollie. :) Men mest av allt saknar jag Malibu. Det är inte samma sak här i Svergie skull jag tro det passar inte här. Här passar det bara med koskinkorva typ, inte tropiska drinkar. Jag saknar alla medelhavsflingarna, min clemancé och min lilla eller stora georg m.fl. Åhh men jag har nog nåra år kvar att leva så ska väl inte deppa kan ju resa hela livet kanske till och med bli en vagabond eller en hobo, leva fritt utan pengar och stil. kanske jag ska göra en "into the wild" ge mig ut i skogen och bo, fast kanske inte i svergie det är så litet men typ alaska kanske. Mysigt dem har ju björnar man kan umgås med och andra djur.:)

/ Amanda


Mina kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Åh vad jag älskar den där bilden på oss ! Nästa år tar vi studenten, då är vi fria att resa vart vi vill. Vi ska globetrotta runt! Jag älskar dig Amanda <3

2008-11-07 @ 15:41:07
URL: http://jorydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0